NAČIN PLAĆANJA
Prilikom kupovine preko naše internet prodavnice možete odabrati jedan od navedenih načina plaćanja:
Plaćanje pouzećem podrazumeva plaćanje iznosa sa porudžbenice prilikom preuzimanja pošiljke. Plaćanje se vrši gotovinom u dinarima, direktno na ruke kuriru koji Vam donosi pošiljku.
Plaćanje uplatnicom na šalteru ili plaćanje preke e-bankinga podrazumeva da nakon poručivanja i elektronske ili telefonske potvrde Vaše porudžbine, uplatite iznos sa predračuna (koji dobijate email-om) putem opšte uplatnice na šalteru pošte ili bilo koje poslovne banke, ili direktnom uplatom na račun REFOT B d.o.o. uz obavezno navođenje broja porudžbine u polju poziv na broj, u slučaju plaćanja e-bankingom.
Ukoliko kupujete kao pravno lice (firma), popunjavate “nalog za prenos”.
Detaljne podatke koje je potrebno navesti na uplatnici dobijate putem e-maila, neposredno nakon potvrde porudžbine. Po evidentiranju Vaše uplate, proizvodi sa porudžbenice se pakuju i šalju na adresu za isporuku.
MOLIMO VAS DA NE UPLAĆUJETE NA ŠALTERIMA ILI E-BANKING-om DOK VAM USMENO ILI PISMENO (putem e-maila) NE POTVRDIMO DA NA STANJU IMAMO ŽELJENE ARTIKLE!
primer uplatnice
NAČIN ISPORUKE
11.2024 – U toku Black Friday akcije zbog povećanog obima posla kurirske službe, moguće je kašnjenje u dostavi paketa. Hvala na razumevanju!
Specijalna pogodnost je besplatna dostava na kućnu adresu za porudžbine preko 8.000 dinara. Za porudžbine čija je vrednost niža od 8.000 dinara, usluga dostave se naplaćuje 400 dinara. Proizvode koje ste poručili preko naše internet prodavnice dostavljamo kurirskom službom na celoj teritoriji Republike Srbije.
Roba koju ste poručili, stići će na Vašu adresu u roku od 3-5 radnih dana (vikend ne ulazi u satnicu roka isporuke) u zavisnosti od trenutnog lagera i adrese isporuke. Roba se šalje putem kuriske službe D Express d.o.o.
Roba poručena radnim danima, obrađuje se narednog radnog dana i priprema za isporuku.
U slučaju da ima nekih neslaganja u količinama ili boji koju ste tražili, kontaktiraćemo vas.
PREUZIMANJE POŠILJKE
Kurirska služba pošiljke donosi na adresu za isporuku u periodu od 8 do 17 h.
Molimo Vas da u tom periodu obezbedite da na adresi bude osoba koja može preuzeti pošiljku. Prilikom preuzimanja pošiljke, potrebno je da vizuelno pregledate paket, da slučajno ne postoje neka vidna oštećenja. Ukoliko primetite da je transportna kutija značajno oštećenja i posumnjate da je proizvod, možda, oštećen, odbijte prijem pošiljke i odmah nas obavestite na ariete@refot.com ili nas kontaktirajte telefonom na broj +381 11 308 70 04.
Ukoliko je pošiljka naizgled bez oštećenja, slobodno preuzmite pošiljku, izvršite plaćanje pouzećem, izuzev u slučaju da ste pošiljku platili preko uplatnice.
Kurir pokušava svaku pošiljku da uruči u dva navrata. Uobičajena praksa je, ukoliko Vas kurir ne pronađe na adresi, da Vas pozove na broj telefona koji ste ostavili prilikom kreiranja porudžbenice i ugovori novi termin isporuke. Ukoliko Vas i tada ne pronađe na adresi, pošiljka će se vratiti nama. Po prijemu pošiljke, kontkatiraćemo Vas, kako bi ustanovili razlog neuspešne dostave pošiljke i dogovorili se o ponovnom slanju.